dimarts, 21 d’octubre del 2008

MOBILITAT SOSTENIBLE

BubbleShare: Share photos - Craft Ideas



El divendres 26 de setembre, vam fer una activitat de la mobilitat sostenible.
Cada classe del cicle superior participava en el seu judici, on els professors eren els jutges i els, alumnes els advocats.
Era per defensar els diferents casos del transport públic. Hi havia quatre grups; idealistes, ambientalistes, segurs i estalviadors.
Cada grup va defensar la seva idea com calia. Quan va acabar el judici, cada alumne va votar la seva opinió.
Aquell dia, a cada alumne li van regalar una bossa amb material a dins.
Estem segurs que tots els alumnes que van participar en els judicis, es van divertir i, ho tornarien a repetir!

Martí Tarradas, Blanca Moya, Júlia Busquets, Zakia Essahely, Jordi Villagrasa

6 comentaris:

Anònim ha dit...

Hola !! Surtu mirant un full ^^ xd que xula es la foto ami m'agrada molt !!!

Alberto =)

Anònim ha dit...

Si! va ser molt divertit!

jo era dels ambientalistes!!

el David deia que erem el "hippys"



adeu!!

Anònim ha dit...

A mi també em va agradar molt, i em va fer molta gràcia, perquè hi havia un grup que no parava de dir: "protesto" Jo era idealista!


Adeu!!

Anònim ha dit...

Ha quedat molt bé la foto i , el text que guai !
Quina mala sort que em vaig posar malalta.
adeu!!!

Anònim ha dit...

M'ho vaig passar molt bé, va ser molt divertit!!!

IDEALISTES!!!

Anònim ha dit...

hahaha!!!

Em va agradar molt,quan defensavem els nostres: els
ambientalistes,i quan voliem protestar deiem....protesto!!!

jajajaja

adeuuuuu!!