divendres, 31 d’octubre del 2008

HALLOWEEN


Avui estem de Halloween a l'escola sense oblidar que també és la castanyada...Afageix el teu comentari i explica que és el millor del dia, el més terrorífic, el més divertit...I així entre tots fem més gran el blog del cicle superior.

Mestres C.S



Un cop acabada la festa a l'escola, aquí podeu veure les fotos de les actuacions, de les preparacions i de l'estona d'esbarjo... Des d'aquí donem les gràcies a les súper maquilladores de la festa: Paqui, Olga i Roser. Per cert... Vigileu aquesta nit amb els monstres i fantasmes uuuooooohhhhhhhoooooooo.....
BubbleShare: Share photos - Play some Online Games.

19 comentaris:

Anònim ha dit...

que xulu

Anònim ha dit...

Avui a Halloween ha estat molt divertit, i totes les actuacions m'han agradat molt, algunes feien molta gràcia!


Adeu!!!

Anònim ha dit...

Un gran dia per a tot el Cicle Superior!!!
L'esforç de tants dies preparant les diferents actuacions ha donat un bon fruit.

Després, a l'escenari de la sala, tothom s'ha esforçat per fer-ho tan bé com sabien. Gaudint i fent gaudir al públic -i al jurat, que després de deliberar durant uns minuts, ha entregat els premis-.

FELICITATS A TOTS I A TOTES!!!

Anònim ha dit...

Hola,
em va agradar molt tots els tipus de disfresses.Monstres,bruixes,momies...VA SER MOLT DIVERTIT!
Adeu!
Edgar

Anònim ha dit...

Va ser molt divertit, la preparació, les actuacions, l'estona de pati, el jurat....
Una súper festa del Cicle Superior! Totes les obres van fer que la gent gaudís del moment!
I moltes, moltes, moltes gràcies a tota la gent que hi va participar.
Molt bona feina!!

Anònim ha dit...

Hola!!

El blog està quedant molt xulu!!!
Encara m'en recordo del HALLOWEEN com si agués sigut ahir al vespre.


Xènia i Aran (la seva germana).

Anònim ha dit...

Quin Halloween llastima que sigui lultim!!!!!!
Ojo amb el nadal eh!!!!!!
Que ja ens toca presentar!!!!!!

Anònim ha dit...

A sigut molt divertit veure totes les actuacións. El principi m'ha agafat una mica de vergonya però desprès ja era com parlar a un company de classe. M'ha agradat molt.
Adeu

Anònim ha dit...

E quedat mol guapo de Zombie amb el nino del Gasion (Xuci) xd

Anònim ha dit...

hola,va ser molt guay lo de halloween,i m'an agradat molt les fotos que han fet,han quedat molt xules!!!

Anònim ha dit...

A Haiiowen ens ho vem pasar molt bé

Anònim ha dit...

ens ho vem passar molt bé.

Anònim ha dit...

aquest halloween ens ho hem passat molt bé. Va ser molt divertit.
Vam riure molt.







carla López i Laia angerri

Anònim ha dit...

Va ser molt divertit, sobretot a l'hora d'actuar, ens vam equivocar molt!!!!, però m'ho vaig passar molt bé...

Anònim ha dit...

Ola soc la laia maxé

Que els de 6é us tinc moltes ganes de veureus

David tinc moltes ganes de veuret y a la Noe tambe jajajajaa

A la classe del Davidd
us tinc moltes gans d'abraçar y de feuse un petò molt fortt

A la classe de la Noeee

tameb igual que la altre classe



un petò molt fort de part de la Laia maxé

Anònim ha dit...

A mi em va agradar molt halloween va ser molt divertit!!!!!!

Algunes disfreses feien una mica de por

Anònim ha dit...

Va ser molt Molt Divertit!

quina gracia que fan les actuacións!

Anònim ha dit...

M'hagues agradat molt estar amb tots vosaltres ja he vist el video del festival,es molt chulo i veig que us ho heu passat molt bé.

Anònim ha dit...

Us estimem molt