dimarts, 28 d’octubre del 2008

Ja sabem on anirem de colònies


Els nens i nenes de 6é ja sabem on anirem de colònies. Anirem a la Cerdanya !!! A la casa de colònies Ridolaina . Pensem que per la informació que hem trobat les habitacions seran de deu .
Les activitats que farem són:
- Hípica
- Mountain bike
- Vollei
- Muntar amb globus, entre d’altres.
També hi hauran pistes de futbol, de bàsquet i taula de pim-pom.
Hi ha piscina però no ens podrem banyar perquè farà molt de fred.

JA TENIM MOLTES GANES DE QUE ARRIBI EL DIA 25 DE MAIG!!!

Laia Torralba Maria Pairó Nadia Marquez

9 comentaris:

Anònim ha dit...

Hola,
a mi el que més m'ha agrada és mountain bike.
Ens ho passarem molt bè!
Deu,
Edgar

Anònim ha dit...

Ami m'agrada tot ^^ i espero que el mountain bike siqui molt divertit...

Anònim ha dit...

Hola!!

Crec que aquestes colònies seran molt divertides JE,JE...
Les activitats són molt variades i les que més m'agraden són la hípica i el volei.
Tinc ganes d'anar-hi!! =D

Adeu!!!

Xènia.

Anònim ha dit...

Hola,tinc moltes ganes d'anar de col-lònies, però m'ho he de guanyar.Lo que més m'agrada de tot es lo dels caballs, rentar-los i despues montar-los,i lo segon es la diana perquè tinc una diana al meu jardí i estic practicant!!!

jejeje!!

Adeu a tots!!

Anònim ha dit...

Hola, la casa de colònies és molt maca, i les activitats que farem seran molt divertides, a mi el que m'agrada més és la hípica. Tinc ganes d'anar ja!!!


Adeu!

Anònim ha dit...

Hola a tots,
La casa de colònies sembla molt xula i les activitats molaràn.
Tinc ganes d'anar!!.
Les fotos de la tapa de cicle superior queden molt bé.
Adeu !!

Anònim ha dit...

Hola!!!

Crec que la casa de colònies serà molt divertida i sobretot les activitats!

Adeu,

Maria

Anònim ha dit...

Hola,

Ja m' agradaria que hanessim de colónies perquè amb fa molta il·lució.

I vull anar ja i tinc moltes ganes de pasarm-ho molt bé.
Deu,
Fatu

Anònim ha dit...

Hola,
Tinc moltíssimes ganes d'anar de colònies. El que tinc més ganes de fer és montar a caball. I estar, tants dies amb les amigues!!
Dew,
Briggitte.