dilluns, 22 de març del 2010

Sin cola. Una historia sobre la diversidad



El dilluns dia 22 de març vam anar al teatre la Massa d'excursió. Vam anar a veure una obra titulada "Sin cola. Una historia sobre la diversidad".
L'obra tractava de la trobada d'un noi que escriu històries i d'una noia que vivia en una espècie de cabana en una platja abandonada que es deia "Silkevork". El noi impressionat per les narracions sobre les sirenes, pensava que la noia era una d'aquestes criatures marines. De fet, la noia no es deixava veure mai el cos sencer-només fins la cintura-, però la veritat es que no era una sirena, ni tampoc tenia cap cua de colors, sinó que tenia dues cames que s'havien quedat immòbils a causa d'un accident.

La companyia del teatre, "Quelli di Grock", és una companyia italiana, però l'obra estava traduïda al castellà.

DURADA: 60 minuts
DIRECCIÓ: Claudio Intropido
AUTORS: Valeria Cavalli i Claudio Intropido
INTÈRPRETS: Antonio Brugnano i Debora Virello
MÚSICA: Gipo Gurrado

3 comentaris:

Unknown ha dit...

Hola !!!
A mi m'ha agradat molt el teatre, ha sigut molt divertit.
Els actors han actuat molt bé.

Ha agut una part que m'ha agradat molt, ha sigut quan la noia catava i també quan es feien el petó i el noi agafava a la noia.
El decorat ha estat molt bé, es notava que estava molt treballat.

LARA HUERTA

Igna ha dit...

Hola,

Jo no vaig anar a aquesta obra, però per les descripcions que m'han fet els meus companys, segurmanet m'hagués agradat.

Adéu i salutacions a tots els de sisè.

Ignasi Agustí

bertarosellmas ha dit...

Hola!
A mi el principi quan vam entrar no em va donar molt bona impresió, però despres quan ja va començar i va passar tota la història, em va agradar molt!
Era molt interesant!
Àdeu
Berta Rosell