dijous, 4 de març del 2010

COLÒNIES 6è

Nois i noies de 6è, mira que n'arribeu a ser de sossos:

Ni un què bé que ho vam passar, ni un mireu quines fotos més xules, ni un encara em fa mal tot de tant caure a la neu, ni un mai hagués imaginat que seria capaç de baixar una blava esquiant, ni un què blanca la neu de la Masella, i què freda; ni un algú ha trobat els meus mitjons?, ni un tinc més roba de la que em vaig endur, ni un quin alberg més xulo, ni un què bé que vam esmorzar, dinar i sopar, ni un què bonic Puigcerdà, ni un què xula la discoteca, ni un trobarem a faltar les Valencianes, ni un VULL TORNAR-HI!, ni un què guai despertar-se amb Joselito al matí, ni un què xulo va ser muntar a cavall, i patinar sobre gel; ni un on deu ser la Susanita Mata?, ni un ni un què enrotllades la Rosa, la Pili i la Noe, ni un què guapo que arriba a ser el Pere...

Sou una colla d'aborrits i aborrides!!!!

Jo, en canvi, sí que diré una cosa: QUÈ BÉ QUE BALLEN EN TONI I LA CRISTINA!!!!!!!!

Expliqueu coses, caram!, que no hi ha res millor per gaudir d'un bon record, que explicar-lo, reviure'l, compartir-lo...

Si és que...

1 comentari:

Igna ha dit...

Hola,

una cosa Pere:
Nosaltres si que vam dir algunes coses de les que posa a la llista
i no som avorrits!!!!

Adéu

Ignasi Agustí