dilluns, 27 d’abril del 2009

5è i 6è visitem Cromosoma



Dins les activitats de la Setmana cultural, el Cicle Superior hem visitat la productora Cromosoma.

La Paloma ens ha explicat com s'ho fan per crear una nova sèrie de dibuixos animats, hem vist treballar en directe els il·lustradors, els animadors, els modeladors.... I hem descobert que tot ho fan amb ordinador! La cabina de doblatge és una passada, està totalment insonoritzada.

El productor de la sèrie ens ha regalat una "storyboard" d'un dels capítols i la veritat, és curiós veure com ho organitzen tot plegat.

Ens han explicat que Asha és la primera sèrie que Cromosoma fa tota completament dins els seus edificis, i en exclusiva n'hem pogut veure dos capítols.
Aquí teniu un resum d'aquesta nova sèrie de dibuixos:


L’Asha i el Roc, amb altres amics, creen una mena de televisor pirata capaç d’interceptar senyals televisius i altres dispositius digitals en el seu barri multicultural. Quan estan en antena canvien la seva identitat i es converteixen en “Els Carotes”.

Les increïbles aventures de l’Asha i els seus amics Roc, Sita, Daniel, Mutala, Clara i Nabil han estat elaborades per reflectir la societat multicultural d’avui i fer-la més divertida.

L’Asha, el nostre personatge dolç i simpàtic, té les millors idees i sempre se les compon per convèncer la resta del grup.

L’amistat, la tolerància i la solidaritat són els valors principals d’aquesta sèrie que està farcida de situacions divertides, màgia i aventures.

Aquí teniu un enllaç per fer un tast del que hem visitat Asha

6 comentaris:

blanca ha dit...

Va ser molt divertit. A més vam ser la primera escola del mon que vam veure aquest dibuixos animats!

Laia ha dit...

Va ser molt divertit anar el Cromosoma i ser els primers de tot el mon en veure Asha. Espero que surti a la tele com més aviat possible!

Ángels ha dit...

Va ser molt divertit!

hem vull dedicar a dobladora de veus dels dibuixos animats!!
xd

Xènia ha dit...

Hola!!!!

Que divertit va ser anar el Cromosoma!!!!!!!!!!!!!!!!!
no tothom té la opurtunitat d'anar-hi i veure uns dibuixos que encara no estan a la tele i a mé a més, en 3D.
m'agradaria tornar a anar-hi!

Adéu!!!!!!!!!!!!!!

Xènia XD ;) :D

jordi ha dit...

ola a tots i totes!!!!

M'ho vaig passar molt be a la sèrie Asha perquè era molt interessant.

També em va agradar com doblaven les veus perquè es molt díficil fer-ho igual que la sèrie.

Petons a tots:

JORDI!!!!!!!!

ALBA ESCALONA ha dit...

Hola!!!!!!

A mi em va agradar molt fin i tot li vaig dir al meu cosinet petit i em va dir que la veura.

Adèu!!!!!

XD;):)