dissabte, 21 de febrer del 2009

CARNAVAL 2009

El divendres 20 de febrer vam celebrar el Carnestoltes a la nostra escola. Els nens i nenes de Cicle Superior vam ajudar als d'Educació Infantil a fer les disfresses i també vam ser els encarregats, juntament amb els mestres, d'acompanyar a tots ells a l'hora de fer la rua. Va ser molt emocionant veure com tota l'escola celebrava el carnestoltes. Primer ens vam reunir a la pista del pati. Des d'allí vam sortir a fer un passeig pels voltants de l'escola amb la companyia de totes les famílies que s'hi van aplegar. Després vam fer una desfilada, on cada comparsa tenia una música pensada en especial segons la seva disfressa. Per acabar vam fer una estona de festa grossa tots junts a la pista.


BubbleShare: Share photos - Easy Photo Sharing

16 comentaris:

Anònim ha dit...

Va ser una passada el Carnestoltes, magradaria que és repetis cada dia!!
Per mi el disfras més currat va ser els marcians, les estrelles i els sols. Va ser molt divertit!!

Anònim ha dit...

Hola,

Trobu que les fotos han quedat molt xules.
I quins dissfrassos més xulos, tan els marcians, les estrelles, els sols, les llunes, els astronautes i els astronoms.

Roger

Anònim ha dit...

molt molt xulas les fotos!!

està molt bé que les penjeu en el blog les fotos de carnaval





un petó
=D=)xD

Anònim ha dit...

m'ha agradat molt el carnestoltes d' aquest any per que amb els nens petits quan feiem la disfresa ens ho pasabem molt be i a la hora de desfilar cantavem i ballabem.

dew

Anònim ha dit...

Hola!!!
M'agrada molt que penjeu aquestes coses al blog.
Els hi he ensenyat als meus pares i els hi ha agradat molt...
PERÒ JO NO SURTO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anònim ha dit...

Hola,

Ha sigut molt guai el Carnaval , i sobre tot amb els nens de parvulari.
A si ! i les difresses la que estat mes be a sigut la dels marcians. Pero les estrelles , els astronoms etc.... tambè han sigut macas.

Fatu

Anònim ha dit...

El que em va agradar més del Carnestoltes va ser fer la disfressa amb els nens petits, i ballar per la pista!

Anònim ha dit...

Hola!!

Encara m'enrecordo del dia de carnaval com si fos ahir.
Erem l'enveja del poble em va dir la meva àvia,je, je.

Petons
XD =) ;)

Neny and Angie

Anònim ha dit...

Es molt xulu el carnaval!!


Alberto

Anònim ha dit...

Jo crec que aquest no és dels millors carnavals però tot hi així crec que ha estat molt divertit i segur que els nens de tots cursos s´ho han passat molt bé i sobretot crec que els qui s´ho han passat més bé son els de p3 perque és el seu primer carnaval.

víctor

Anònim ha dit...

M'ha agradat molt el carnaval, sobretot les disfresses que em fet, totes eren molt xules!!

XD XD

Dora

Anònim ha dit...

Que bé que ens ho bem passar hee !!!
va ser xuliisim !!!!
També va ser molt xulu quan va entrar la policia i despres al radera la forguneta amb el Quim i va saltar el carnestoltes !!!!!!

bueno adew !!!diac

Anònim ha dit...

Hola!!

Em va agradar mol el dia del carnestoltes i també ajudar els nens petits a fer-se la disfressa.
van ser unes disfresses xulisimes!!!

sana ha dit...

sana
magradat molt el carnaval

sana ha dit...

sana
les fotus an que dat molt xules

sana ha dit...

sana ha dit
m´agradat molt aquet any
xd
adeu